Provoz PSČP po dobu trvání karantény

17. 03. 2020

Vážení klienti, po dobu trvání karanténních opatření vyplývajících z nařízení vlády ČR zůstává provoz Penzijní společnosti České pojišťovny zachován. Mezi zásadní opatření, ke kterému aktuálně z bezpečnostních a zdravotních důvodů přistoupila naše mateřská Generali Česká pojišťovna, však patří omezení provozu na pobočkách a obchodních místech, a to minimálně do 1. dubna 2020.

Pokud nezbytně potřebujete osobně navštívit některou z poboček, můžete využít – obdobně jako je tomu u státních institucí - dočasně omezenou otevírací dobu:

  • pondělí 8 - 11 h,
  • středa 14 - 17 h.

Před návštěvou pobočky doporučujeme ověřit si její dostupnost telefonicky. Seznam poboček a jejich telefonických kontaktů naleznete zde: www.generaliceska.cz/pobocky.

Řadu informací, které jste dosud mohli získat na pobočkách Generali České pojišťovny nebo od finančních poradců, můžete bezpečně získat z pohodlí domova. Ke kontaktu s penzijní společností vám tak v řadě případů stačí chytrý telefon, tablet nebo počítač s připojením k internetu.

K dispozici jsou vám tyto způsoby obsluhy vaší penzijní smlouvy:


Rádi bychom vás ubezpečili, že zpracování klientských dotazů a žádostí v tuto chvíli dále plynule probíhá.

Pracujeme s maximálním nasazením tak, abyste se na naši penzijní společnost mohli spolehnout i v této mimořádně náročné době. Děkujeme vám za vaši důvěru.

Tým Penzijní společnosti České pojišťovny

Kontaktujte nás

Napište nám

Máte-li dotaz, přání či připomínku, použijte kontaktní formulář

Formulář

Klientský portál

Přihlaste se do Klientského portálu a mějte své spoření pod kontrolou

Přihlášení
Sjednat penzijní
spoření online